Eerste bericht/First Message - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu Eerste bericht/First Message - Reisverslag uit Cuijk, Nederland van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu

Eerste bericht/First Message

Door: Lisan ter Reegen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

16 Juli 2014 | Nederland, Cuijk

Ik ga 22 juli beginnen met mijn eerste echte reis! Een heel schooljaar naar de USA. De eerste 10 dagen zal ik doorbrengen op een EF-kamp op de campus van de universiteit van Boston. Daarna zal ik doorvliegen naar Indiana waar mijn gastgezin zal zijn.
Ik heb nu al veel zin in de reis maar ga eerst nog even genieten van mijn laatste dagen met mijn vrienden en familie in Nederland.

The 22nd of July I will be starting my first real journey! I will be doing a High School year in the USA! The first 10 days I will be spending on an EF-camp at the University campus in Boston. After that I will fly to Indiana where my hostfamily will be.
I am already excited but first I'm going to enjoy my last couple of days here in the Netherlands with my friends and family.

• 16 Juli 2014 - 19:33

L Ter Reegen:

Mooi zo kan ik mijn Engels een beetje ophalen nooit te oud om te leren

• 16 Juli 2014 - 20:12

Marissa:

Altijd leuk zo ń blog!
    Ik zie je zaterdag nog, maar alvast (nogmaals) heeel veel pkezier en succes in Amerika!
    We zullen je missen, maar geniet er voluit van want time fly when you ŕe having fun!
    Groetjes Marissa ;p