Aankomst/arrival - Reisverslag uit Northfield, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu Aankomst/arrival - Reisverslag uit Northfield, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu

Aankomst/arrival

Door: Lisan ter Reegen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Northfield

JETLAGGED! Een goed woord om mij te omschrijven. Alsof het niet genoeg was om 8 uur te vliegen moesten we ook nog 3 uur met de bus!!! Gelukkig hadden we een gezellige groep mensen (en goede muziek) om de tijd mee door te brengen. Uiteindelijk zijn we om 1 uur aangekomen bij het kamp. Na de superleuke verwelkoming van de EF- staff hier in Boston zijn we naar onze dormrooms gegaan. Mijn kamergenoot (anna uit Zweden) was er al. Ondanks dat we extreem moe waren hebben we nog een hele tijd liggen kletsen over van alles en nog wat. Uiteindelijk zijn we toch maar gaan slapen want er is iedere ochtend ontbijt tussen 7:00 en 8:30.

JETLAGGED! The best word to describe me right now. As if 8 hours of flying wasn't enough, we also had to ride the bus for 3 hours!!! Luckily we had a nice group of people (and some good music) to spend the time with. Eventuakly we arrived at camp at 1 o'clock. After the great welcome from the EF-staff we went to our dormrooms. Mij roommate (anna from Sweden) was already there. Ecen though we were exhausted we talked for quite some time. Eventueally we decided to go to sleep since breakfasy is between 7:00 and 8:30.

  • 23 Juli 2014 - 23:00

    Han En Dorine:

    Leuk om te lezen dat alles goed is gegaan. We waren benieuwd naar je eerste indrukken, maar zo te lezen komt dat wel goed. We hebben je reis via flight tracker gevolgd en vandaag ook mail van EF gehad.
    We zijn benieuwd naar de 'camp activities'.
    Liefs van ons.

  • 24 Juli 2014 - 14:47

    L Ter Reegen:

    Leuk lisan om wat van je te horen. Ik zal nog vaker een berichtje sturen.
    Liefs oma ter Reegen.

  • 24 Juli 2014 - 15:44

    L.terreegen:

    Ik heb jouw foto gezien wat een leuke en vrolijke meiden.ik zal jou in ieder geval blijven volgen dat wordt vast iedere keer een verrassing. Veel liefs oma

  • 25 Juli 2014 - 21:52

    Ina:

    Mijn eerste bericht op mijn nieuwe IPad gaat naar jou. Ik vind dat je het geweldig doet. Precies zoals ik van jou verwacht had.
    Heel veel plezier en liefs Ina.

  • 29 Juli 2014 - 09:55

    Marion Frans En Luuk:

    Hoi Lisan,
    Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
    Wat zul jij moe zijn geweest. Leuk dat je toch nog de puf kon opbrengen om met Ann lekker bij te praten. Zo te lezen heb jij geen tijd om even uit te rusten. Tussen 7 en 8.30 uur ontbijten en daarna een druk programma met veel indrukken. He lieverd heel veel plezier. Ik kijk uit uit naar je volgende verslag. Liefs en geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 20165

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 16 Juli 2014

High School Year!

Landen bezocht: