Carpe Diem! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu Carpe Diem! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu

Carpe Diem!

Door: Lisan ter Reegen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Chicago

Take me out to the ball game
Take me out to the croud
Buy me some peanuts and crackerjacks
I don't care if I ever get back
'cause it's root root root for the hometeam
If they don't win it's a shame
'Cause it's 1, 2, 3 strikes you're out
Of the old ball game!

De laatste paar dagen van kamp waren nog super! We hebben een hoop lol gehad in de lessen. We zijn nog naar een baseballgame geweest waar ik een heuse foamfinger heb gekocht (en mijn stem heb verloren door onder andere het bovenstaande lied). En we hebben nog graduation en eindbal van kamp gehad.
Ik heb vanochtend van iedereen afscheid genomen, het is zo vreemd hoe close je met mensen kan worden in tien dagen ( zelfs met je leraren). Het moeilijkste afscheid was toch van mijn roommate, die ik zeker ga missen!
Maar ik zit nu na een nacht zonder slaap toch in het vliegveld van chicago. Vanaf hier moet ik overstappen om naar Fort Wayne te vliegen, waar mijn gastgezin en Double placement dan waarschijnlijk al zijn. Ik ben heel nerveus maar ga er het beste van maken!
Carpe Diem!

The final few days of camp were awesome! We had lots of fun in class. We went to a baseballgame where I bought a real foamfinger (and lost my voice by among other things the song written above). We also had graduation and prom from camp.
I said goodbye to everyone this morning, it is so weird how close you can become with people (even teachers) in just ten days! The most difficult goodbye was with my roommate, who I am definitly going to miss!
And now after a night without any sleep I am sitting at the airport of Chicago. This will be my first and only stop. From Chicago I will fly to Fort Wayne where my hostfamily and my Double Placement should be waiting. I am very nervous but I'm going to make the best of it!
Carpe Diem!

  • 02 Augustus 2014 - 18:46

    Han:

    Carpe diem is right!!!

    Groot gelijk dus! We reizen in gedachte met je mee vanaf ons strand in Frankrijk bij de grootste duin van Europa. Leuk om te lezen da je het naar je zin hebt en we snappen dat het spannend voor je is. Zo te lezen doe je het supergoed!en dan helemaal alleen op het vliegveld! Veel plezier bij de eerste ontmoeting met je gast ouders. Doe ze ook de hartelijke groeten van ons! Het komt vast goed! Ciao Dorine en Han ... Cease the day!

  • 03 Augustus 2014 - 08:54

    L Ter Reegen :

    Zit het camp er nu op en moet je heel alleen verder. Heb je je maatje van Denemarken nog niet ontmoet. Ik wens Je een goede reis en veel groetjes aan je gastouders Leuk om zo iedere keer wat van je te horen... Liefs. Oma. Ik. Ontdekt nu dat mijn mailtje niet is over gekomen dus nog maar e ens proberen of het nu wel verzonden wordt.

  • 03 Augustus 2014 - 20:55

    Marion:

    Hoi Lisan,

    Ik hoop dat je tijdens de reis een beetje hebt geslapen. Leuk dat de eerst 10 dagen je goed bevallen zijn. Als ik het goed heb begrepen krijg je nu ook weer een nieuw maatje. Hopelijk kun jij daar net zo fijn mee praten als met Ann. En wat de spanning betreft, snap ik. Nieuw gezin nieuwe omgeving en niet te vergeten studie. Ben erg benieuwd hoe je de eerste dagen hebt ervaren. Het is erg leuk om je te volgen en jou ervaringen te horen. He lieverd heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 20142

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 16 Juli 2014

High School Year!

Landen bezocht: