Boston - Reisverslag uit Northfield, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Northfield, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Lisan ter Reegen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Northfield

Het is zo leuk hier! We hebben iedere dag lessen maar die zijn niet zo erg, eigenlijk zijn ze zelfs best leuk. Maar ze halen het niet bij de andere activiteiten. We hebben iedere dag twee periodes waarbij we een activiteit naar keuze mogen doen. Daarnaast zijn er activiteiten zoals een volleybal toernooi tussen de verschillende highschools (de grant gators zijn oveduidelijk de besten) of een film (vanavond komt er een hypnose show). En gisteren hadden we helemaal geen les en zijn we de hele dag in boston geweest! H et is een supermooie en sfeervolle stad. Ik heb ook Harvard en het hardrock cafe bezocht. Jammer genoeg kon ik niet veel kopen omdat mijn koffer al behoorlijk vol zit maar het was alsnog leuk om rond te lopen met Hannah.
We waren natuurlijk heel moe toen we terugkwamen maar de avondklok was pas om 23:30 en omdat ik een halleider ben moet ik controleren of iedereen op tijd in haar kamer is. Ik moest dus nog even opblijven.
Toen ik eindelijk in bed lag heb ik mijn kamergenoot Anna wakkergehouden met mijn gehoest dus nu zijn we wel een beetje moe.

It is so nice here! We do have classes every day but they aren't that bad, actually they are kind of fun! The activities are still much better though. Wh have two activity periods a day, in these we can choose an activity. We also have other activitieslike a vooleyballtournament between different highschools (the grant gators are obviously the best) and a movienight (tonight there will be a hyonotist). Yesterday wewemt to Boston. It is a very beautiful city with a nice atmosphere. I have been at Harvard and in the hardrock cafe! It was too bad I couldn't buy anything since my suitcase is already full. But it was also fun to walk around with Hannah.
Ofcourse we were really tired when we came back at campus but Curfew was at 23:30. And since I am one of the hallleaders I had to check if everyone was in their room on time so I had to stay awakefor a while.
When we were finally in bed I kept my roommate awake by coughing all night. So we are quite tired now

  • 28 Juli 2014 - 19:47

    Alex:

    aight klinkt gezellig

  • 28 Juli 2014 - 19:54

    Bartje:

    Dik fissa have fun sussie

  • 28 Juli 2014 - 21:18

    L.ter Reegen. :

    Lisan wat leuk om te horen dat jij super leuk hebt. Geniet er lekker van ik zie al weer uit naar je volgde berichtje. Veel liefs oma. Xxx

  • 28 Juli 2014 - 21:39

    Dorine En Han:

    Geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Volgens mij heb je het superdruk en geniet je enorm. Goed zo. jammer dat je koffer al vol is, maar misschien is dat maar goed ook. Ik ben wel benieuwd naar al die andere activiteiten en wat je hebt gedaan in die lessen, maar dat horen we nog wel een keer. Heb je al telefoon?
    Liefs vanuit Frankrijk!
    Dorine

    Druk druk druk, leuk om te lezen....
    En hoe wordt je nu weer halleider? Waarschijnlijk omdat je sowieso altijd al laat naar bed gaat.!
    Geniet lekker en laat maar eens wat van je horen.
    Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 20148

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 16 Juli 2014

High School Year!

Landen bezocht: