GATORS! - Reisverslag uit Northfield, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu GATORS! - Reisverslag uit Northfield, Verenigde Staten van Lisan Reegen - WaarBenJij.nu

GATORS!

Door: Lisan ter Reegen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Northfield

ONE we are the Gators!
TWO I can not hear you!
THREE a little louder!
FOUR MORE MORE MORE!

Ondanks deze fantastische yell hebben wij het volleyballtournooi niet gewonnen. Maar het was wel super om de echte highschoolspirit mee te maken!

Even though our cheers were so great we didn't win the volleybaltournament. But it was still amazing to get into the real highschoolspirit!

GATORS CHOMP!

• 30 Juli 2014 - 08:32

Marion:

Jammer dat jullie niet gewonnen hebben. Maar volgens mij hebben jullie enorm genoten.

• 30 Juli 2014 - 09:44

Dorine:

You can't win them all!
    Maar je kunt er wel van genieten, zo te lezen doe je dat ook!

• 30 Juli 2014 - 09:51

Han:

Ach t is maar een spelletje! Maar toch jammer dat je niet gewonnen hebt... Wel ook zelf gespeeld?

• 30 Juli 2014 - 10:57

Oma Ina:

Gaat alles goed? Ik heb weer heerlijk in de kraayenberg gezwommen. Ik blijf je wel volgen. Veel liefs van ons allemaal

• 30 Juli 2014 - 11:04

Irene:

Leuk!! Aan de yell heeft t ook niet gelegen, leuk om te lezen, veel plezier daar!

• 30 Juli 2014 - 11:34

Mariëlle :

Wat gaaf! Lijkt me heel bijzonder om die spirit mee te maken! Go Gators! Xx

• 30 Juli 2014 - 13:48

Lisan Ter Reegen:

Ja Han ik heb ook gespeeld
    En oma alles is goed hier
    Bedankt allemaal voor jullie interesse

• 30 Juli 2014 - 14:25

Han:

Hoi Lisan,

Fijn dat je ook gespeeld hebt. Had ook niet anders verwacht! En dan met jou toch verloren, dan waren de andere teams wel erg goed!

Grappig overigens dat je reageert op je eigen blog!

Wanneer hebben we een kans op 'live' contact?

Ciao,

Han

• 30 Juli 2014 - 19:39

L.ter Reegen:

Ik zie. Wel jij vermaak je kostelijk. Wat een bofkont ben jij eigenlijk. Heb je alles kennis gemaaktmet je toekomstige Deense huisgenootje of is die niet op het kamp. Veel liefs. Oma